First Transit – I just started, and am LOVING the entire experience!!!! | Comparably

First Transit – I just started, and am LOVING the entire experience!!!!

Our goal is to established lines of authority and employee responsibilities leer más
EMPLEADOS
PARTICIPANTES
48
Calificaciones
totales
455

I just started, and am LOVING the entire experience!!!!

¿Qué es lo que más te gusta de tu equipo directivo?

I just started, and am LOVING the entire experience!!!!

Revisión
¿Qué es lo que te hace más feliz en el trabajo?

Being able to interact with different customers each day.

Revisión
¿Qué fue lo que más te gustó del proceso de entrevista?

Everything. It was so easy.

Revisión

Other Employee Reviews for First Transit

Brevemente describa su total experiencia en el trabajo

I love my job and what I do

Revisión Publicado hace 8 años
¿Qué es lo mejor de tu paquéte de compensación?

The best part is vacation and 401k

Revisión de Compensación · Publicado hace 8 años
Brevemente describa su total experiencia en el trabajo

Its a good learning experience everyday

Revisión Publicado hace 7 años
×
Califica tu empresa