FANDOM – It's been wonderful. I wouldn't want to work anywhere else. | Comparably

FANDOM – It's been wonderful. I wouldn't want to work anywhere else.

FANDOM Empresa Reclamada
FANDOM is a global entertainment media brand powered by fan passion. leer más
EMPLEADOS
PARTICIPANTES
24
Calificaciones
totales
377
HR or Marketing? Claim Your Free Employer Account

It's been wonderful. I wouldn't want to work anywhere else.

¿Qué fue lo que más te gustó del proceso de entrevista?

They were thorough. They don't take chances on employees, they're truly looking for someone who is the best fit.

Revisión
¿Qué es lo mejor de tu paquéte de compensación?

They pay well over market price for my position and I used to work in Compensation at a different company so I'm confident in this fact.

Revisión
¿Qué son algunas de las mejores cosas de tu equipo?

Lead by a highly organized leader, everyone is willing to pitch in and help, we're a diverse and international team, we push to get better every day, there is opportunity for all team members to have a voice.

Revisión
¿Qué es lo que te hace más feliz en el trabajo?

Taking a process and making it more efficient to save time, meaning my team has more time to work on getting even more accomplished and having the freedom to take on efficiency projects when I see an opportunity.

Revisión
¿Qué es lo que más te gusta de tu equipo directivo?

FANDOM is an awesome place to work. There is opportunity for everyone and leadership really cares about the employees. Benefits are great and so is the work/life balance. I love working at FANDOM. I work in the Finance and Accounting Department.

Revisión
¿Qué es lo más positivo de la cultura y el ambiente de tu empresa?

Our Company's main mission is to make people happy and help them celebrate their passions. Everyone works hard to do that and is positive about it. Working for a company that prides itself on bringing joy to their consumers is great. Also- very accepting and committed to celebrating diversity.

Revisión

Other Employee Reviews for FANDOM

¿Qué es lo mejor de tu paquéte de compensación?
¿Qué es lo que te hace más feliz en el trabajo?

we are winning

Revisión de Sentimiento · Publicado hace 9 años
×
Califica tu empresa