CERN – i really enjoy this company thanks for paying me above minimum wage im really grateful!!!!!!!!!!!!!!!! | Comparably

CERN – i really enjoy this company thanks for paying me above minimum wage im really grateful!!!!!!!!!!!!!!!!

CERN provides particle accelerators and other infrastructure needed for high-energy physics research. leer más
EMPLEADOS
PARTICIPANTES
117
Calificaciones
totales
638

i really enjoy this company thanks for paying me above minimum wage im really grateful!!!!!!!!!!!!!!!!

¿Qué es lo que te hace más feliz en el trabajo?

i really like minimum wage salary

Revisión
¿Qué es lo más positivo de la cultura y el ambiente de tu empresa?

i really think that the money trees are positive

Revisión
¿Qué es lo que más te gusta de tu equipo directivo?

I really really enjoy the fact that they dont know how to do their job so i can lead myself

Revisión
¿Qué son algunas de las mejores cosas de tu equipo?

i really like the fact that they all actually talk to each other and are just people in general instead of robots

Revisión

Other Employee Reviews for CERN

Brevemente describa su total experiencia en el trabajo

not great. is like working in the 1930s

Revisión Publicado hace 5 años
What do you value most about this brand?

Best technology in the world

Revisión Publicado hace 5 años
What do you value most about this brand?

Them bringing us the future

Revisión Publicado hace 5 años
×
Califica tu empresa