Disa – Its ok. I get paid and i go home | Comparably

Disa – Its ok. I get paid and i go home

Disa is your new mobile messaging hub. Conversations from different services can seamlessly be joined together. consulte Mais informação
FUNCIONÁRIO
PARTICIPANTES
11
TOTAL
CLASSIFICAÇÕES
122

Its ok. I get paid and i go home

Qual é a melhor parte das suas compensações?

Retirement rate is good once i retire

O que faz você mais feliz no trabalho?

Leaving at the end of the day

Qual é a coisa mais positiva da cultura e do ambiente da sua empresa?

Wellness hours and gym access

O que você mais gosta nos lideres?

Have some bosses that truly look out for their peopke

O que você gostou mais sobre a sua entrevista de emprego?

Not the lengthy background. Hiring team is not spot on

Quais são algumas das melhores coisas da sua equipe?

I have 1 coworker who is a true team player. The other is a complete waste of space.

Employee Reviews from Other Companies

Qual é a melhor parte das suas compensações?
O que faz você mais feliz no trabalho?
O que você gosta mais da sua companhia?
×
Rate your company