Startek – I would say that it is beginner friendly and the people are okay | Comparably

Startek – I would say that it is beginner friendly and the people are okay

Startek società ha sostenuto
Bringing brands across the globe closer to their customers through memorable, personalized experiences. leggi di più
Questa società sta accettando feedback da dipendenti verificate
DIPENDENTE
PARTECIPANTI
2688
Nominale
Complessiva
77934

I would say that it is beginner friendly and the people are okay

Cosa ti piace di più del team di leadership?

They act upon their duties

La cosa più positiva della cultura e l'ambiente presso la tua azienda?

Easy, light, happy, and there is not much pressure

Quali sono alcune delle cose migliori della tuo team?

The atmosphere is light and it's not hard to work with them

Che cosa ti rende più felice sul posto di lavoro?

Salary (even thought it could be better), Environment, and the Workload, specifically in the NTC3 department.

Perché ti senti sottovalutato e che cosa ti farebbe sentire meglio con il tuo compenso?

I just feel like since we are expedited from the main T-Mobile sites and we work overseas, we don't get the pay that is meant for us. They pay dedicated by T-Mobile (USA) per agents.

Other Employee Reviews for Startek

Descrivere brevemente la vostra esperienza complessiva presso la vostra azienda
×
Rate your company