7-Eleven – We don't get benefits or anything else. | Comparably

7-Eleven – We don't get benefits or anything else.

7-Eleven is a chain convenience retailer store with retails of food and beverage. It started with a simple idea – give customers what they want, when and where they want it. consulte Mais informação
FUNCIONÁRIO
PARTICIPANTES
4170
TOTAL
CLASSIFICAÇÕES
31330

We don't get benefits or anything else.

O que está ruim e como pode melhorar?

New management would be great

Other Employee Reviews for 7-Eleven

Brevemente descreva a sua experiência na companhia.
Qual é a melhor parte das suas compensações?
Por que você se sente desvalorizado e o que faria você se sentir melhor compensado?
×
Rate your company